سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

قسمتی از متن پایان نامه :

:- وفاداری به برند

سومین گروه از دارائی­های برند، وفاداری به برند می باشد که از بسیاری از چارچوب­های مفهومی ارزش ویژه برند کنار گذاشته شده می باشد. با این تفاصیل، در اینجا حداقل دو دلیل هست که گنجاندن وفاداری به برند در چارچوب مفهومی ارزش ویژه برند را تأیید می­کند. نخست اینکه، ارزش ویژه برند برای یک شرکت به گونه قابل توجهی از وفاداری مشتریان به برند حاصل می­گردد. در هنگام ارزش­گذاری برند برای خرید و فروش برند، وفاداری به برند یکی از فاکتورهای کلیدی می باشد که می­بایستی درنظرگرفته گردد. زیرا داشتن پایگاهی از مشتریان وفادار  می­تواند جریانی از فروش را برای صاحب برند به همراه داشته باشد. یک مشتری وفادار به علت اینکه بعضی ارزش   ­های منحصر به فرد را در محصولات یک برند می­بیند که در گزینه­های جایگزین وجود ندارد، ممکن می باشد پول بیشتری را نیز برای به دست آوردن آن برند پرداخت نماید. دوم اینکه، درنظرگرفتن وفاداری به عنوان یک دارائی منجر به ایجاد برنامه­هایی جهت بالابردن وفاداری خواهد گردید و این خود منجر به افزایش ارزش ویژه برند می­گردد. (آکر، 1996، ص 21 . جاکبی و چستناک[1]، 1978).

یکی از سرمایه­های گرانبهای کسب و کار، وفاداری مشتریان می باشد. رقبا ممکن می باشد از محصول و فرآیندها یا خدمات کپی­برداری کنند اما تغییر دیدگاه مشتریان جهت تغییر برند دشوار می باشد. مبنای وفاداری به برند می­تواند یک عادت ساده باشد (مثلاً ممکن می باشد انگیزه­ای برای تغییر خرید از سوپر مارکتی که با آن آشنا شده­ایم وجود نداشته باشد و یا ترجیح می­دهیم برندِ ماست و لبنیاتی که برای مدت طولانی مصرف کرده­ایم و دارای کیفیت هم بوده را حفظ کنیم)؛ و یا ممکن می باشد به علت هزینه­های تغییر برند، مصرف­کننده حاضر به تغییر نباشد و به برند وفادار بماند. وفاداری به برند دارای مزایای رقابتی برای شرکت­هاست، مانند (آکر، 1995، ص 211):

  • کاهش هزینه­های تبلیغاتی.
  • وفاداری به برند کنونی مانعی برای ورود رقباست.
  • وفاداری به برند، اهرم تجاری برند برای اشغال فضای بیشتری از قفسه­های مغازه­ها می باشد.
  • تعداد بالای مشتریان وفادار و راضی، تصویر مناسبی از برند ایجاد می­کند.
  • وفاداری به برند فرصت واکنش رقابتی به حرکت­های رقبا و توسعه­ی محصول و برند را ایجاد می­کند.

[1] – Jacoby & Chetnut

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

 131  هدف اصلی:ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان در شرکت خدمات بیمه‌ای

2-3-1 هدف کاربردی: شناخت عوامل تاثیرگذار ابعاد ارزش ویژه برند در صنعت بیمه و ارائه راه‌حلهایی به مقصود بهبود و توجه بیش‌تر به برند شرکت‌های بیمه

  4-1سوالات پژوهش

ـ عوامل اصلی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان شرکت خدمات بیمه‌ای چیست؟

ـ اندازه اهمیت هریک از عوامل تاثیرگذار در ارزیابی مشتریان از ارزش ویژه برند در شرکت خدمات بیمه‌ای

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

چقدر می باشد؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان  با فرمت ورد