شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

 سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

قسمتی از متن پایان نامه :

بازخوانی نام تجاری

– این مهم می باشد که نه تنها بایستی عمق بازخوانی(یعنی درصدی از مردم  که مارک تجاری را  می­شناسند) اندازه گیری گردد، بلکه بایستی گستردگی بازخوانی(یعنی تصریح هایی که منجر به بازخوانی مارک تجاری می شوند) نیز اندازه گیری شوند. پس سنجش انتخاب تصریح ای که برای بازخوانی پرسیده می­گردد اهمیت دارد. یک شروع خوب، فکر کردن درمورد این می باشد که، چه کسی؟، چه زمانی؟، کجا؟، و چه زمانی مارک تجاری را خریده یا بهره گیری خواهد نمود.

اشارات معمولی عبارتند از:  زیرمجموعه­ها(نظیر نوشابه­ها، نوشیدنیهای ملایم و غیره)، اهداف یا علت های مصرف(نظیر نوشابه هایی که شما برای داشتن یک روز خوب، می­خرید)، مکان­ها(نظیر در دسترس بودن در سوپر مارکت­ها) و مردم(نظیر نوشیدن در تنهایی یا با گروه).

تشخیص نام تجاری– در وظیفه تشخیصی، مشتریان یک محرک(نظیر نام تجاری) را می بینند و بایستی بگویند که آیا آنها قبلا آن را دیده اند( نظیر شب گذشته در تلویزیون یا در روزنامه خاص و…). اگر می خواهیم از تشخیص برای اندازه گیری عملکرد فعالیت­های مختلف بازاریابی( تبلیغات مختلف) بهره گیری کنیم، بایستی یک گروه را برای یک تفسیر از محرک هدف و گروه دیگری را برای تفسیر دیگری از محرک هدف(نظیر مارک تجاری رقبا)، قرار دهیم(چاندان, 2003)اولین مرحله ایجاد وفاداری این می باشد که مشتریان نسبت به محصول آگاهی پیدا کنند. در مرحله آگاهی مشتری می داند که مارک تجاری هست، اما پیوند بین مشتری و مارک تجاری پایین می باشد. در ایجا نام مارک تجاری می تواند آگاهی از محصول را فراهم آورد زیرا نام­های تجاری ارزشی برای مشتریان با کمک به آنها در  تفسیر، فرآیند، ذخیره و بازخوانی اطلاعات بیشتر در مورد محصولات پیشنهاد می­کند. آگاهی از مارک تجاری می­تواند از طریق روش­های مختلفی نظیر تبلیغات، ایمیل مستقیم، مطبوعات تجاری، ارتباطات دهان به دهان و فعالیت­های ترفیعی، افزایش پیدا کند.

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

 131  هدف اصلی:ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان در شرکت خدمات بیمه‌ای

2-3-1 هدف کاربردی: شناخت عوامل تاثیرگذار ابعاد ارزش ویژه برند در صنعت بیمه و ارائه راه‌حلهایی به مقصود بهبود و توجه بیش‌تر به برند شرکت‌های بیمه

  4-1سوالات پژوهش

ـ عوامل اصلی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان شرکت خدمات بیمه‌ای چیست؟

ـ اندازه اهمیت هریک از عوامل تاثیرگذار در ارزیابی مشتریان از ارزش ویژه برند در شرکت خدمات بیمه‌ای

چقدر می باشد؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان  با فرمت ورد