سایت دانلود پایان نامه های رشته مدیریت

عنوان کامل پایان نامه :

 عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان

قسمتی از متن پایان نامه :

– تداعی برند

ارزش ویژه برند به اندازه زیادی از طریق تداعی­های ذهنی که مصرف­کنندگان در ذهن خود از برند می­سازند پشتیبانی می­گردد. تداعی برند که هویت برند را شکل می­دهد، به هر چیزی اطلاق می گردد که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در ذهن مشتری یا برند مرتبط می باشد. تداعی­های برند می‌تواند در دسته­های زیر جای گیرد (آکر، 1995، ص 209).

  • خصوصیات محصول (ولو با دوام و امن می باشد، کلینکس[1] نرم می باشد)
  • مورد بهره گیری یا کاربرد (نوشیدنی مخصوص ورزش، گتورید[2] برای بازارهای فوتبال می باشد)
  • کلاس محصول (کارنیشین اینستنت بریکفست[3] برای صبحانه می باشد)
  • سبک زندگی و احساسات (نسل پپسی)
  • شخصیت (هارلی[4] برای یک مرد مستقل و کله شق)
  • سمبل (علامت یک برند)

تداعی برند، یک دارایی می باشد که می­تواند علت های متمایزی برای خرید ایجاد کند؛ برای احساسات در مورد یک محصول تأثیر بگذارد و پایه­های گسترش برند را ایجاد کند. بعضی تداعی­ها با دادن اعتبار و اعتماد به نفس به یک برند، بر تصمیمات خرید تأثیر می­گذارند، بعضی تداعی­ها احساسات مثبت را تحریک می­کند و سپس این احساسات را به برند انتقال می­دهد (آکر، 1995، ص 209).

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

تداعی مارک تجاری “هر چیزی در حافظه در خصوص مارک تجاری” می باشد(اکر1991). تداعی­های مارک تجاری در هر شکلی دیده می­شوند و ویژگی­های محصول و یا جنبه­های مستقل از محصول را منعکس                 می­کنند(چن, 2001). ریو و دیگران درخصوص اهمیت تداعی­های نام تجاری برای بدست آوردن مزیت­های مختلف تأکید کرده می باشد. تداعی­های محصول و تداعی­های سازمان دو جنبه مهم از تداعی­های مارک تجاری هستند(چن 2001).

تداعی­های اصولی برای تصمیم­گیری­های خرید وفاداری به مارک تجاری را نشان می­دهند و همچنین برای شرکت و مشتریانشان ارزش ایجاد می­کنند. آکِر(1991) این مزیت­ها را به این شکل اظهار نموده می باشد: کمک به پردازش اطلاعات، متمایز کردن مارک تجاری، ایجاد دلیلی برای خرید، ایجاد ویژگی­ها یا احساسات مثبت، فراهم کردن اساسی برای توسعه.  .

[1] – Kleenex

[2] – Gatorade

[3] – Carnation Instant Breakfast

[4] – Harley

سوالات یا اهداف این پایان نامه : 

 131  هدف اصلی:ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان در شرکت خدمات بیمه‌ای

2-3-1 هدف کاربردی: شناخت عوامل تاثیرگذار ابعاد ارزش ویژه برند در صنعت بیمه و ارائه راه‌حلهایی به مقصود بهبود و توجه بیش‌تر به برند شرکت‌های بیمه

  4-1سوالات پژوهش

ـ عوامل اصلی تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتریان شرکت خدمات بیمه‌ای چیست؟

ـ اندازه اهمیت هریک از عوامل تاثیرگذار در ارزیابی مشتریان از ارزش ویژه برند در شرکت خدمات بیمه‌ای

چقدر می باشد؟

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه از نگاه مشتریان  با فرمت ورد